تاسیسات هدایتی

سرویس و تعمیر تاسیسات ساختمان

تاسیسات هدایتی

سرویس و تعمیر تاسیسات ساختمان

سرویس و تعمیر تاسیسات ساختمان

پیوندها
  • ۰
  • ۰

فروش دستگاه تصفیه آب در کرج در تاسیسات هدایتی یکی دیگر از خدمات این مرکز می باشد. دستگاه تصفیه آب دستگاهی است که قادر باشد آب را برای هدف ما تصفیه کند. این هداف شامل: تهیه آب آشامیدنی، تصفیه آب با آنالیز های مختلف برای مصارف صنعتی، تبدیل آب شور به شیرین ( دستگاه آب شیرین کن این کار را انجام می دهد) برای مصارف مختلف همچون کشاورزی، مصرفی آشامیدنی و شهری و…در این مقاله  انواع تصفیه آب را به صورت مختصر و مفید شرح می دهیم. و سعی کردیم مطالب را به صورت ساده و روان توضیح دهیم.


فروش دستگاه تصفیه آب

انواع دستگاه تصفیه آب
انواع دستگاه تصفیه آب را می توان از دو دیدگاه تقسیم بندی کرد:

۱- تقسیم بندی دستگاه تصفیه آب از نظر خانگی ، صنعتی و نیمه صنعتی

۲-تقسیم بندی دستگاه تصفیه آب از نظر روش عملکرد و نوع تصفیه، که به روش اسمز معکوس و روش فیلتراسیون دسته بندی می شود.

انواع دستگاه تصفیه آب

بررسی فروش تصفیه آب در کرج
دستگاه تصفیه آب خانگی دارای انواع مختلفی می باشد که دستگاه اسمز بهترین نوع آن است که به روش معکوس عمل می کند که به اسمز شناخته می شود. این نوع دستگاه تصفیه دارای پمپ و مخزن و شیرهای برقی می باشد. این موارد به شما کمک می کند کهاشتباها دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای را به جای اسمز خریداری نکنید. بهتر است بدانید که دستگاه تصفیه آب شش مرحله ای دارای دو نوع می باشد. نوع تقلبی آن دارای قیمت پایین تری است

دستگاه تصفیه آب که با روش اسمز عمل می کند با بهره گیری از بهترین تکنولوژی روز دنیا قادر است تا 99 درصد از املاح مضر آب را همچون نیترات و آرسنیک و دیگر مواد شیمیایی که مشتقات کلر و شوینده ها و انواع دیگر میکروب ها می باشد، از آب بزداید.

 

نکاتی مهم در مورد دستگاه  تصفیه آب خانگی


روش های اصلی تصفیه آب خانگی: همه مدل های دستگاه های تصفیه آب از ددو روش استفاده می کنندکه در بالا تا حدودی شرح دادیم.روش فیلتراسیون یا اولترا فیلتراسون(uf) و روش اسمز معکوس (RO). به طور مختصر دقت و میزان تصفیه آب را در هریک بیان می کنیم.
دقت تصفیه در روش فیلتراسیون غالبا بین ۰٫۱ میکرون تا ۵ میکرون می باشد.

دقت تصفیه در روش اسمز معکوس معمولا ۰٫۰۰۰۱ میکرون (یک ده هزارم میکرون) می باشد.

 

در بین متخصصان و کارشناسان تصفیه آب، به سیستم های فیلتراسیون پیش تصفیه و به سیستم های اسمز معکوس تصفیه آب می گویند.

دلیل تنوع برند: شاید برای شما این سوال ایجاد شود که اگر فقط دو روش تصفیه آب وجد دارد پس دلیل این همه تنوع برند چیست؟ دلیل آن فقط در یک کلمه خلاصه می شود تجارت یا بیزینس. از بین انواع برند ها دستگاه تصفیه آب واتر فامیلی می باشد.
انتخاب مدل: به دلیل تنوع برندها مشتریان طیف انتخاب گسترده ای پیش رو دارند که گاهی ممکن است موجب سردرگمی آن ها شود. برای انتخاب دستگاه تصفیه آب می توانید با تاسیسات هدایتی مرکز فروش تصفیه آب درکرج می باشد، تماس بگیرید.
تشخیص تصفیه آب اصلی: برای این که اطمینان داشتته باشید از محصولی که خریداری می کنید بهتر است از مراکز فروش معتبر خریداری نمایید زیرا این گونه مراکز و فروشگاه ها اعتبار کسب و کار خود را مهم می دانند و مشتریان می توانند با اطمینا خاط و خیال آسوده تری خریدن نمایند.


نصب تصفیه آب در کرج

پس از خرید دستگاه تصفیه آب مورد نظرتان، جهت نصب می توانید با مجموعه تاسیسات هدایتی تماس بگیرید تا تکنسین های ما در کوتاه ترین زمان به محل اعزام شوند و کار نصب را انجام دهند. راهنمای نصب تصفیه آب به طور خلاصه به شرح زیر می باشد :

فیلتر های پیش تصفیه را در هوزینگ ها قرار دهید.
ممبران را در محفظه قرار دهید.
نصب شیر مخزن تحت فشار.
نصب شیر برداشت.
دستگاه را به آب ورودی ساختمان متصل کنید.
 اتصال خروجی فاضلاب.
دستگاه را به مخزن تحت فشار متصل نمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی