تاسیسات هدایتی

سرویس و تعمیر تاسیسات ساختمان

تاسیسات هدایتی

سرویس و تعمیر تاسیسات ساختمان

سرویس و تعمیر تاسیسات ساختمان

پیوندها
  • ۰
  • ۰

پکیج دیواری یکی از تجهیزات  گرمایشی محبوب در میان مردم است که در سالهای اخیر، مورد استقبال زیادی قرار گرفته و جای خود را به وسایل قدیمی مثل بخاری و آبگرمکن داده است.
شوفاژهای دیواری با مصرف انرژی کمتر و عدم اشغال فضای زیادی از محیط، می‌توانند  گرمایش فضا و آب لوله کشی را تامین کنند. همین امر دلیل مهمی است که پکیج به یکی از تجهیزات حرارتی پرطرفدار تبدیل شده است.

 شوفاژهای دیواری از برندهای مختلف ایرانی و خارجی در بازار موجود بوده و قابل خریداری می‌باشد. تنوع زیاد برندهای این وسیله حرارتی، ممکن است کار انتخاب و خرید را برای مشتریان کمی سخت کند. اما با این وجود می‌توان با کمی تحقیق، یک خرید عالی از پکیج را انجام داد. پیشنهاد ما به شما در این ارتباط، پکیج  مرکوری است که از کیفیت بالایی برخورداربوده و در طراحی و ساخت آن جدید‌ترین تکنولوژی‌ها به کار گرفته شده است. خرید  این محصول از طریق تاسیسات هدایتی، بزرگ‌‌ترین و بهترین نمایندگی مرکوری در کرج با گارانتی معتبر امکان‌پذیر است.

تعمیر پکیج در نمایندگی مرکوری در کرج

تعمیر و سرویس پکیج همواره یکی از دغدغه‌های مصرف کنندگان و مشتریان این نوع تجهیزات گرمایشی می‌باشد. این دغدغه برای هر برندی از پکیج از جمله برند مرکوری صدق می‌کند.

خرابی‌ها و مشکلات به وجود آمده در پکیج‌های دیواری از جمله پکیج دیواری مرکوری می‌تواند  متعدد و گوناگون باشد . برای مثال داغ نشدن رادیاتور، عدم گرم شدن آب، سروصدای زیاد، داغی بیش از حد رادیاتورها را می‌توان اشاره کرد.
تاسیسات هدایتی به عنوان نمایندگی مرکوری در کرج، این دغدغه را رفع کرده است. تعمیر پکیج مرکوری توسط کارشناسانی که به صورت تخصصی دوره و آموزش دیده‌اند، انجام می‌شود.  کارشناسان این مجموعه  با نوع سیستم و ساختار پکیج مرکوری به طور کامل آشنا هستند و می‌توانند تعمیر و رفع عیب آن را در سریع‌ترین زمان ممکن به صورت تضمین شده انجام دهند.

  • ۹۹/۱۰/۰۸
  • tasisat hedayati

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی